domingo, junio 01, 2008

525.600

NoHaPodidoSer..
S'ha acabat... s'ha intentat però no ha pogut ser. Si més no et queda la bona sensació de que al final el grup s'ha acabat convertint en alguna cosa similar a un equip. Segons el curset per millorar les relacions laborals (que estic fent a la feina), un EAR (Equip d'Alt Rendiment) és un grup de persones que treballen per a un mateix objectiu, cadascú sap quin és l'objectiu comú però també tenen un objectiu individual que volen assolir. Cadascú sap quines son les seves mancances i els seus punts forts. Cadascú sap quins són els punts febles dels seus companys, així com les seves virtuds. En la major part de la temporada ens ho hem passat pel forro, perquè enganyar-nos, però en aquests últims tres partits hem donat la cara i hem treballat per la permanència, això no ens ho pot negar ningú. Sóc dels que penso que, tot absolutament tot (això ja ho havia escrit en alguna altre ocasió) serveix per apendre, i jo aquest any he après molt, segurament de bàsquet és del que menys.
Per la part que em toca, s'acaba una etapa, una etapa de... 14-15 anys? bufffa! Estic segur que a partir d'ara serà diferent, extrany perquè no dir-ho.. el temps em dirà si m'equivoco o no, confio en que no, però és el que, aquí i ara, crec que és el millor per a mi.

Després de la parrafada, i del musical: "Rent - Seasons of love"

..In Truths That She Learned
Or In Times That He Cried
In Bridges He Burned
Or The Way That She Died..

1 comentario:

Unknown dijo...

Interpreto que no heu pogut amb la permanència però ... Ho deixes ?

Truca'm o envia'm un e-mail o passa per me casa a explicar-m'ho, va.

Fins ara maq.